"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Мәлік Ғабдуллин ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
  Коммунальное государственное учреждение  «Основная средняя школа села Малика Габдуллина  отдела образования по Зерендинскому району  управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қазақстан тарихы, 5 сынып "Шырақтың ерлігі"

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.3                                                                                                                   Мәлік Ғабдуллин негізгі мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Надирова С.И.

Сынып: 5

Қатысқандар саны:4                                                             Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы

Шырақтың ерлігі

Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаттары

 5.3.2.1 Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

Сабақ мақсаттары

Шырақтың парсылармен күрестегі ерлігін түсінеді                                   Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтайды және картадан көрсете алады                      Сақ-парсы қарым — қатынасын деректер арқылы біледі, Шырақтың ерлігіне мінездеме бере алады.                                                                  Сүйіспеншілік ЖАҚ арқылы елін сүю, Отанға адал қызмет ету қасиетеріне баулу

Бағалау критерийлері

  1. Шырақтың парсылармен күрестегі ерлігін біледі
  2. Картадан ерте көшпелілердің территориясын көрсете алады
  3. Грек, парсы деректерін түсіне отырып, Шырақтың ерлігіне мінездеме береді.

Тілдік мақсаттар

Жазылым : мемлекет , ерлік, соғыс, Бехистун жазбасы.                              Оқылым : Топтағы жұмыста мәтінді оқиды.                                        Айтылым: Шырақ ерлігі туралы маңызды бөлімін айта алады

Құндылықтарды

дарыту

1. Тарих пен мәдениет ,тілдің біртұтастығы                                                            2. Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің өңірлік мәселелерге шешуге жахандық тұрғыдан қатысуы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

  

 

Ресурс

Сабақтың басы

2 минут

 

1 минут

 

7 минут

 

мин

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру сәті. Психологиялық ахуал .

«Бір минуттық эссе» Білім алушының алдыңғы білімін анықтау үшін осы әдісті қолданамын.                    ҚБ: Бірін –бірі «от шашу»

Жаңа тақырыпты меңгеру үшін мәтінмен танысу тапсырылады

«Суреттер арқылы ой толғаныс …» әдісі

Интерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі. Оқушылардан суретте не көріп тұрғанын түсіндіріп берулері сұралады.

1 сұрақ — Сақ жеріне I Дарийдің жорық жасауының себебі?                                                                                   2.сұрақ — Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті?                                     3.Сақ батырларын атап беріңіз?                                           4. Шырақтың ерлігі туралы әңгімелеңіз?       Дескриптор:                                                                   -Шырақтың ерлігін толық түсінеді                                                 -Суреттерге анализ жасайды                                                  ҚБ: мұғалімнің бағалауы «ауызша»

Өткен сабақ бойынша 1 минуттық эссе жазады.

 

 

 

Оқушылар мәтінді оқып шығады

 

 

 

 

 

Тақтадағы суреттер және мәтіннен алған білімдері бойынша берілген сұрақтарға жауавп береді.

 

 

Сұрақтарға жауап беру барысында сақ батырларының ерліктері мен елжандылықтарына басымдылық беріледі

 

 

 

 

 

 

 

жұмыс дәптері Интерактивті тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 сынып Қазақстан тарихы оқулығы

 

Сабақтың ортасы

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 Топтық жұмыс « Тұжырымда » әдісі

Білім алушы әрекеті : Білім алушылар Шырақтың ерлігін талқылап ,өз пікірлерін қалыптастырады. Берілген тапсырмалар оқушының қызығушылығын оятады .

-Шырақтың әрекетін дұрыс деп ойлайсың ба?                                           -Өз халқын құтқару жолында жан қиған адамды қалай атауға болады?                                                      -Сен Шырақтың орнында қандай әрекет етер едің?    Осы сұрақтар арқылы оқушылардың елжандылық, адалдық ұғымдарын ашуына жол сілтеймін.  

Шырақ сияқты тарихи тұлға болу үшін адам бойында қандай қасиеттер болу керек?                                                                                  ҚБ:  Бірін-бірі бағалау «екі жұлдық, бір тілек»                                                                      

Тапсырма : Сақ туралы деректерді басшылыққа ала отырып, Шырақ батырдың ерлігіне тұжырым жасайды. Постерге салып қорғайды, пікірталас жүргізеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар елі үшін ерлік жасау, еңбек етудің маңыздылығын түсінеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар Шырақ сияқты тарихи тұлға болу үшін адм бойында еліне деген адалдық, сүйіспеншілік қабілеттері болу керек деп жауап болады.

 

 

Мәтіннен және қосымша алған білімдерін пайдаланып батырға постер жасайды, топта қорғайды.

 

 

Казақстан картасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А4

парақтары

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 мин

 

 

 

 

3 минут

 

 

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Бүгінгі сабақта мен …. түсіндім, …..білдім …….көзімді жеткіздім.                                                              -Мен өзімді …… мақтар едім .                                                   -Маған ерекше ұнағаны……..                                                    -Сабақтан соң маған ……… келді.                                             -Бүгін маған ………………………..сәті түсті.                        -Қызықты болғаны ………………..                                               -……………..қиындық тудырды.                                                 -Менің түсінгенім…………………..                                           -Енді мен …………аламын.

Отан үшін жанын қиған қандай қазақ батырларын білесіңдер? ( Оқушылармен қазақ батырларының  ерлігі туралы сөз қозғаймыз)

Үйге : қазақ батырлары туралы қосымша ақпарат  жинау

Оқушылар сабақ бойынша рефлексия парағын толтырады.

 

 

Өздері білетін қазақ батырлары, соның ішінде жерлесіміз Мәлік Ғабдуллинді мысал етіп айтады.

Рефлексия парағы

           

 

Жаңартылған күні: 12.01.2021 09:28
Құрылған күні: 12.01.2021 09:28

Текст