"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Мәлік Ғабдуллин ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
  Коммунальное государственное учреждение  «Основная средняя школа села Малика Габдуллина  отдела образования по Зерендинскому району  управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жаратылыстану сабағы "Уақытты анықтау не үшін қажет?"

Пән: Жаратылыстану

Күні:03.03.20

Сынып: 1

Мектеп: Мәлік Ғабдуллин негізгі мектебі

Мұғалімнің аты-жөні:Отебаева А.С.

 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: -

№23.Сабақ тақырыбы

Уақытты анықтау не үшін қажет?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.4.3.1. Уақыттың маңыздылығын түсіндіру

1.4.3.2. Уақытты өлшеу құралдарын анықтау

 

Сабақ мақсаттары

 Барлық оқушылар: Уақытты өлшеу құралдарын анықтап,айта алады.

Көптеген оқушылар: Уақыттың маңыздылығының себептерін атайды.

Кейбір оқушылар:Оқушыларға уақыттарын тиімді пайдалану үшін өз күн тәртібін құрастырады.

Тілдік мақсаттар

 

Уақыт,сағат

Сыныптағы диалог:-Біз қандай уақытты өлшеу құралдарын білеміз?

-Сағаттың қандай түрлерін білеміз?

Сағат-часы-cloсk

Құндылықтарды дарыту

 

 

Оқушылардың бір-біріне құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Оқушылардың бойында өмірге деген қызығушылықтары оянып, уақытты үнемді пайдалану керек екенін түсініп, сағатты тануға ынталандыру

 

Пәнаралық байланыстар

Математика,дене шынықтыру

АКТ қолдану дағдылары

Бейнеролик «Уақытыңды құртпа» балалар мультфильмі

Бастапқы білім

 

 Оқушылар сағатты таниды және оның не үшін қажет екенін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

Ширату

Ұ.Оқушылар шеңбер бойымен жүреді.

Сағаттың тілімен иіліп оңға бір

Сағаттың тілімен иіліп солға бір

Оң аяқ,сол аяқ жаттығу оңай- ақ

Ойын: «Тауып көр»  ишара арқылы сағаттың түрін жасырады, жасырған сағат түрін табады.

Қ.Б:  Мұғалімнің қолпаштауы «Жарайсың» «Бәрекелді»

(Ұ)  «Сұрақты қағып ал» ойыны арқылы өткен сабақты бекіту.Мұғалім оқушыларға сұрақ қойып доп лақтырады,оқушы жауабын айтып кейін қайтарады.

-Бұл не?

-Глобус ненің моделі?

-Глобустың пішіні  қандай?

-Глобустың басым бөлігі қандай түске боялған?

-Ол түстер нені білдіреді?

ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы оқушыларды бағалау

 

Сабақ мақсатымен таныстыру Бүгін біз сабақта Уақытты анықтаймыз.

-Уақыт деген ойларыңа не келеді?

-Уақытты немен анықтаймыз?

-Сағатпен

-Сағаттың қандай түрлерін білеміз?

-Қол сағат,су сағат,құм сағат,жар сағат,электронды сағат.

 

 

 

(Ұ) Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма Суретке назар аударып,сұраққа жауап берейік

-Олар саяхатқа қалай дайындалған?

-Олардың қолында не бар?

-Олар қазір қай қалада тұр?

-Сапаржайда  уақыт нешені көрсетіп тұр?

-Картаға назар аударыңдар олар қайда бара жатыр екен?

Ақмола облысының солтүстігінде «Бурабай» ұлттық паркі орналасқан.Бурабайдың тау-тасы,көлі де,жазық даласы да ертегілер мен аңыздарға толы.

-Негеш пен Эврика бірден Бурабайға  бара ала ма? Неге?

-Олар қандай көлікпен барады?

-Онда жету үшін қанша уақыт алады деп ойлайсыңдар?

Талқылау жүргізіп,қажетті жерге жету үшін белгілі бір уақыт керек деген қорытынды жасаймыз.Баратын жер неғұрлым алыс болса соғұрлым көп уақыт жұмсалады.

 

ҚБ:  «Басбармақ»  әдісі   арқылы  топтық бағалау.

Құмсағат,механикалық,электронды,қол сағат,жар сағаттың фото суреттері.

 

 

 

 

 

 

Глобус

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық 60-бет

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 минут

(Ұ)-Балалар  енді  бейнероликке  назар аударамыз.

2- тапсырма   Гүлдің өсуіне қанша уақыт қажет?

 

(Ж) –Бірінші суретте не бейнеленген?(тұқым)

-Екіншіде?(Өскін)

) – Өскін қалай пайда болды?(Тұқымнан)

-Үшінші суретте не бейнеленген?(Өсімдік гүл жарды.)

-Сендер қалай ойлайсыңдар бірінші сурет пен үшінші сурет арасында қанша уақыт өтті?(Бір айға жуық)

-Уақытты тоқтатып қоюға бол ма?(жоқ)

-«Егер уақыт тоқтап қалса, онда....»(өз ойын айтқызу)

Уақыт көзге көрінбейді,қолға ұстауға болмайды деп қорытынды жасап жинақтаймыз.

Қ/Б: «Бағдаршам»әдісі арқылы бағалау

 Сергіту  сәті 

Сағат түнгі бір (ұйықтайды)

Сағат таңертеңгі сегіз (оқушы болып отырады)

Сағат түскі он екі (тамақ ішіп жатқан сияқты қимыл көрсетеді)

Сағат түскайтадағы үш (теледидар көреді немесе ойнайды)

Қимылмен көрсетеді.

А Уақытты анықтайтын құралдар мен әдістерді атайды

 В:Оқушылар сағаттар қай жерде,не үшін қажет екенін айтады.

С:Уақытты анықтайтын құралдар мен әдістерді атап,олардың ішіндегі ең дәл көрсететінін анықтайды.

 Қ/Б: «Бағдаршам»әдісі арқылы бағалау

Бағалау критерийі: Білім алушы

-Уақытты өлшеу құралдарын көрсетеді.

-Уақытты өлшеу құралдарына қатысты өлшем бірліктерін ажыратады.

1-тапсырма Суреттен уақытты өлшеу құралдарын тауып,белгілеңіз.Оларды атаңыз.

Дескриптор:Білім алушы

-уақытты өлшеу құралдарын (құмсағат,секундомер,қол сағат,күнтізбе) белгілейді.

 

 

 

 

 

2- тапсырма Уақыттың өлшем бірліктерін ең кішісінен бастап өсу ретімен нөмірлеңіз.Олардың қайсысы сағаттың көмегімен анықталады?Қайсысы күнтізбенің көмегімен анықталады?Сызық арқылы косыңыз.

Дескриптор:     Білім алушы

-уақыт өлшем бірліктерін өсу ретімен нөмірлейді

-сағаттың көмегімен анықталатын уақыт өлшем бірліктерін анықтайды

-күнтізбенің көмегімен анықталатын уақыт өлшем бірліктерін анықтайды

 Ө/Ж Дәптермен жұмыс

Кеш-ерте.Оқушылар суреттерді қарайды.

-Ағаш басында қандай болды?

-Ол бірден үлкен болып өстіме?Қалай өсті?

Ағаштар қанша жыл тіршілік ететіні туралы мәліметті ұсыну.Оқушылар суреттерді дұрыс ретімен орналастырып,нөмірлеп,бояйды

Бейнеролик «Уақытыңды құртпа»

 

 

Оқулық 60- бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43-бет

 

Сабақтың соңы

3 минут

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

 «Желкенді кеме»әдісі  арқылы оқушы  кемені бояйды.

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады

 

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

 

Оқушылар тақырыпты жетік меңгеру үшін тілдік мақсаттың диалогтік тармақтарын қолданамын. Саралау тәсілдерінің ішінен:тапсырма(деңгейлік тапсырмалар),диалог және қолдау көрсету, көмекті қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетемін.

 

 

Оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданған әдіс-тәсілдер: «Сағаттың түрлері»ойынында мұғалімнің қолпаштауы,ұжымдық жұмыста  «Бағдаршам»арқылы,жеке жұмыста өзін-өзі бағалау,тәжірибелік жұмыстан кейін  «Басбармақ»арқылы,сабақ соңында оқушыларға рефлексия жүргізуде «Желкенді кеме»әдісі арқылы өз-өздерін  бағалауды пайдаландым.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Ширату,сергіту сәті кезінде топтық ережені сақтау.

           

 

Жаңартылған күні: 18.05.2020 15:13
Құрылған күні: 18.05.2020 15:13

Текст