Пән: Жаратылыстану Күні:03.03.20 Сынып: 1 |
Мектеп: Мәлік Ғабдуллин негізгі мектебі Мұғалімнің аты-жөні:Отебаева А.С. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: - |
||||
№23.Сабақ тақырыбы |
Уақытты анықтау не үшін қажет? |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.4.3.1. Уақыттың маңыздылығын түсіндіру 1.4.3.2. Уақытты өлшеу құралдарын анықтау
|
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Уақытты өлшеу құралдарын анықтап,айта алады. Көптеген оқушылар: Уақыттың маңыздылығының себептерін атайды. Кейбір оқушылар:Оқушыларға уақыттарын тиімді пайдалану үшін өз күн тәртібін құрастырады. |
||||
Тілдік мақсаттар
|
Уақыт,сағат Сыныптағы диалог:-Біз қандай уақытты өлшеу құралдарын білеміз? -Сағаттың қандай түрлерін білеміз? Сағат-часы-cloсk |
||||
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушылардың бір-біріне құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Оқушылардың бойында өмірге деген қызығушылықтары оянып, уақытты үнемді пайдалану керек екенін түсініп, сағатты тануға ынталандыру
|
||||
Пәнаралық байланыстар |
Математика,дене шынықтыру |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
|||||
Бастапқы білім
|
Оқушылар сағатты таниды және оның не үшін қажет екенін біледі. |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 3 минут
5 минут
2 минут |
Ширату Ұ.Оқушылар шеңбер бойымен жүреді. Сағаттың тілімен иіліп оңға бір Сағаттың тілімен иіліп солға бір Оң аяқ,сол аяқ жаттығу оңай- ақ Ойын: «Тауып көр» ишара арқылы сағаттың түрін жасырады, жасырған сағат түрін табады. Қ.Б: Мұғалімнің қолпаштауы «Жарайсың» «Бәрекелді» (Ұ) «Сұрақты қағып ал» ойыны арқылы өткен сабақты бекіту.Мұғалім оқушыларға сұрақ қойып доп лақтырады,оқушы жауабын айтып кейін қайтарады. -Бұл не? -Глобус ненің моделі? -Глобустың пішіні қандай? -Глобустың басым бөлігі қандай түске боялған? -Ол түстер нені білдіреді? ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы оқушыларды бағалау
Сабақ мақсатымен таныстыру Бүгін біз сабақта Уақытты анықтаймыз. -Уақыт деген ойларыңа не келеді? -Уақытты немен анықтаймыз? -Сағатпен -Сағаттың қандай түрлерін білеміз? -Қол сағат,су сағат,құм сағат,жар сағат,электронды сағат.
(Ұ) Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма Суретке назар аударып,сұраққа жауап берейік -Олар саяхатқа қалай дайындалған? -Олардың қолында не бар? -Олар қазір қай қалада тұр? -Сапаржайда уақыт нешені көрсетіп тұр? -Картаға назар аударыңдар олар қайда бара жатыр екен? Ақмола облысының солтүстігінде «Бурабай» ұлттық паркі орналасқан.Бурабайдың тау-тасы,көлі де,жазық даласы да ертегілер мен аңыздарға толы. -Негеш пен Эврика бірден Бурабайға бара ала ма? Неге? -Олар қандай көлікпен барады? -Онда жету үшін қанша уақыт алады деп ойлайсыңдар? Талқылау жүргізіп,қажетті жерге жету үшін белгілі бір уақыт керек деген қорытынды жасаймыз.Баратын жер неғұрлым алыс болса соғұрлым көп уақыт жұмсалады.
ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы топтық бағалау. |
Құмсағат,механикалық,электронды,қол сағат,жар сағаттың фото суреттері.
Глобус
Оқулық 60-бет
|