"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Мәлік Ғабдуллин ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
  Коммунальное государственное учреждение  «Основная средняя школа села Малика Габдуллина  отдела образования по Зерендинскому району  управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мұғалімдерге арналған "Қазіргі әлемдегі балаларды кемсіту мәселесі» семинар-практикум

14.03.2019

Семинар-практикум для педагогов «Проблема дискриминации детей в современном мире»

 Мұғалімдерге арналған "Қазіргі әлемдегі балаларды кемсіту мәселесі» семинар-практикум

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сынып жетекшілерінің ӘБ-нің жетекшісі /

Руководитель МО классных руководителей

Тасмагамбетова А.К.,

 

мектеп педагог-психологы /

педагог-психолог школы 

Сатанова Д.К.

 

 

 

 

 

 

 

2018-2019 оқу жылы / учебный год

 

«Еліміздің болашағы – жас ұрпақтың қолында»

Н.Ә. Назарбаев

 

 

Семинар мақсаты: Елімізде әлеуметтік мәселелердің кең етек жайғанын көрсетіп, оның бала тәрбиесіне деген теріс әсерлерін анықтап беру, зерттеу, талдау.

Цель семинара: Анализ, исследование, выявление и анализ негативных последствий воспитания детей в стране.

Семинар барысы / ход семинара:

  1. Психологиялық ахуал / Психологический настрой:

Мұғалімдерге семинар алдында тыныштық сәтін өткізіп, семинарды жақсы нәтижеде өткізуге жағдай жасау/Проведение минутки тишины среди учителей перед началом семинара – создание хорошей атмосферы.

      2.   «Нұрға бөліну» тыныштық сәті: Минутка тишины.

- Жайлап, жақсылап отырыңыздар. Арқаларыңызды түзу ұстаңыздар. Аяқ, қолдарыңызды айқастырмай, тізеге немесе үстел үстіне қоюға болады.  Денеңізді бос ұстап, көзіңізді жұмыңыз.

     Нұр  сіздің төбеңізден кіріп, денеңіздің ортасына қарай жылжып барады деп ойлаңыз. Кеудеңіздің ортасында гүл шоғы бар. Күннің жылуымен кеудеңіздегі гүл шоғының күлтелері бір-бірден ашыла бастайды. Сіздің жүрегіңізде әдемі, керемет  гүл әр сезіміңіз бен тілегіңізді орындай гүлдей түседі.

      Нұр біртіндеп түгел денеңізге жайылып жатқандай. Ойша осы нұрды  қолдарыңызға таратыңыз. Сіздің қолдарыңыз нұрланып, тазарды. Енді қолдарыңыз тек жақсы, игі істер ғана жасап, баршаға көмектеседі. Нұр  біртіндеп сіздің аяқтарыңызға тарап жатыр, аяқтарыңыз  нұрланып, тазара түсті. Енді сіздің аяқтарыңыз тек жақсы қадамдар жасап, жақсы жерлерге игі істер жасайтын жерлерге ғана апарады.  Олар нұр  мен  сүйіспеншіліктің құралы болады.  Нұр  сіздің аузыңыз бен тіліңізге де жетті. Тіліңіз шындық пен мейірімді сөздер ғана айтатын болады. Енді  нұрды ойша құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз  жақсы сөздер естіп, тамаша әуендерді еститін болады. Басыңыз  жап-жарық болғандай, ол тек жақсы ойлар ғана ойлайды.

      Нұр  кеңейіп, сіздің денеңізден асып шықты, осы нұрды  барлық туған- туысқандарыңызға, ұстаздарыңыз бен достарыңызға, таныстырыңызға бағыттаңыз. Нұрды  уақытша ренжісіп қалған таныстырыңызға да бағыттаңыз. Нұр  мен жылу олардың жүрегін толтырсын.  Осы нұр барлық жер бетіне тарасын, ол жан-жануарлар, өсімдіктерге де жетіп, оларды  өз жылуымен баурасын. «Ойша,  Мен.. НҰРМЫН,  НҰР МЕНІҢ ІШІМДЕ. Осындай нұрлы, сүйіспеншілік, тыныштық  жағдайда сәл бола тұрыңыздар».

       Енді  нұрды  қайтадан өз жүрегіңізге салып қойыңыз. Нұрланған барша әлем  сіздің жүрегіңізде. Жүрегіңізді осы тамаша жағдайда сақтаңыз. Біртіндеп көздеріңізді ашыңыздар. Рахмет.

  1. Топтарға біріктіру/Объединение в группы

Мұғалімдерді «Мен ұнатамын ...» ойын көмегімен топтарға біріктіру/Объединение учителей в группы с помощью игры «Мне нравится ...»

  1. Мұғалімдерге дискриминация туралы мәлімет беру/Представление информации для учителей о дискриминации.

Дискриминация - (лат. Discriminatio - алалау, бөлектеу)нәсілдікэтникалықжыныстықжастық және басқа да белгілеріне немесе субмәдени топ мүшесі болғанына қарай азаматтарды құқынан айырып, мүмкіндіктерін шектеу процесі.[1] Дискриминацияның психологиялық алғышарты болып өзге топқа жатырқаушылықпен қарау саналады, ал ол жеке тұлға (Т. Адорноның классикалық зерттеулерінде бұл тұлға авторитарлы деп те аталады) дискриминациялық әрекеттерге тікелей қатыспауы да мүмкін.

Дискриминацияның түрлері:

Дискриминацияны заңдастыру арнайы идеологияларды (расизмдісексизмдіэйджизмдінационализмді) ойластыру арқылы жүзеге асырылады. Бұл идеологиялар философтардыңғалымдардың, саясаткерлердің биологиялықпатерналистікэкономикалық мазмұндағы дәлелдердің көмегімен ұзақ жылдар бойы құрған еңбегінің жемісі. Үстемдік және алалау идеологияларын құруда мәдени дәйектер аса маңызды рөл атқарады. Алалау идеологияларының міндеті - кемсіту әрекеттерінің қалыптылығын ақтау және құрылымдандыруға жағдай туғызу.

Алалаудың тікелей ("ашық"), жанама және жасырын ("жабық") түрлері анықталған.

  • Ашық алалаудың негізінде нақтылы бір топтардың мүшелеріне қолдау көрсетіп немесе оларға ашықтан-ашық құқай көрсетіп, кемсітеді.
  • Жанама алалау ресми түрде тең қатынастар іс жүзінде әртүрлі топтардың өкілдерін кемсіту шаралары болып табылады. Алалаудың жасырын түрінде үстемдік етуші топтардың санасында, мінез-құлқында алалауға ұшыраушыларға қаталдықпен, мойындамаушылықпен стереотипті ойлаудан көрініс табады. Егер алалау осы топқа жататындардың бәріне бірдей таралатын болса, онда ол - категория бойынша дискриминация.

Дискриминация (лат. discriminatio «различаю») — это негативное отношение, предвзятость, насилие, несправедливость и лишение определённых прав людей по причине их принадлежности к определённой социальной группе[1]. Это включает в себя: формирование отношения к личности или группе людей, основываясь на их принадлежности к определённой группе населения, которое «в каком-либо смысле хуже, чем с людьми обычно обращаются»[2]; лишение членов одной из групп возможностей и привилегий, которые доступны другой группе[3].

Дискриминационные традиции, правила, идеи, практики и законы существуют во многих странах и учреждениях по всему миру, даже там, где дискриминация считается неприемлемой. В некоторых местах были введены определённые меры, такие как квоты, для поддержания членов маргинализированных групп населения. В США была учреждена государственная политика, называемая позитивными действиями, чтобы мотивировать работодателей и образовательные учреждения принимать группы вроде афро-американцев и женщин, которые являлись жертвами длительный период времени[4].

  1. «Мұз айдыны» жаттығу/Упражнение «Льдинка»

Цель упражнения: сплочение коллектива, укрепление поддержки друг друга.

Небольшой лист ватмана или газеты, кладется на пол, участники должны по команде ведущего встать все на «Льдинку». После этого несколько раз льдинка складывается, до тех пор пока могут вместиться участники.

  1. Топтар жұмысы/Работа групп

Сұрақтар беріліп, топтарда талданады/Дается вопрос, обсуждается в группах.

  • Біздің мектепте мұғалімдердің арасында оқушыларды алалау, кемсіту жағдайлары кездесе ме? Қандай?/Встречается ли в нашей школе среди учителей обделение учеников и дискриминация?Какая?
  • Кемсіту жағдайларда жақсы мен жаман жақтары бар ма? Әңгімелеп беріңізші/Есть ли хорошие и плохие стороны в дискриминации? Поделитесь.
  1. Ән айту/Пение песни

«Свет и радость»

  1. Қорытынды/Заключительная часть
Просмотров: 556


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст