"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Мәлік Ғабдуллин ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
  Коммунальное государственное учреждение  «Основная средняя школа села Малика Габдуллина  отдела образования по Зерендинскому району  управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Интеграцияланған сабақ,әлеппе 1 сынып

Педагогтің

аты-жөні:

Тасмагамбетова Айнаш Кайрбаевна

Мектеп:Мәлік Ғабдуллин НОМ

Күні:24.09.21.

21- сабақ. пәні: әліппе.

Сынып:1

Қатысушылар саны:5

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Құндылық:

Қасиеттері:

Н дыбысы және әрпі

 

сүйіспеншілік

қайырымдылық, қамқорлық,мейірімділік

Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.

Дамытушылық: сөздік қоры байиды; сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрайды; байланыстырып сөйлеуі қалыптасады.

Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(1–7 мин)

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.
  2. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

«Сыйлық» ойыны арқылы оқушылардың назарын сабаққа аудару.

 

Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір-біріне сыйлық жасайды. Кезекпен пантомимо арқылы сыйлағысы келген затты бейнелеп,

оң жағындағы парталасына сыйлайды. Ал парталасы оның сыйлығын табуы қажет.

 

 

Сабақтың ортасы (26 мин)

Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

– Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Н» дыбысының айтылу

ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар.

 

 

Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.

 

 

 

Қолдау

 

 

 

 

Суреттер, оқулық

 

Сызба

           
 

 

 

 
  Подпись: 83
 

 

 

 

«Н н» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар.

«Н н» әрпін көркем жазып үйренесіңдер. (МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

1. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құрау:

 

Сұрақтар:

- Анасы дастарқанға не қойды?

-Неліктен дастарқанға бірінші нан қоямыз?   

-Нан дастарханға қайдан келеді?                       -Анасына таңғы ас үшін не айтты? Неге?

 

 Сұраққа жауап болған сөйлемдерден әңгіме құрату.Әңгіменің неше сөйлемнен тұратынын анықтау.

  1. Қажетті сөйлемді (Анасы дастарқанға нан қойды.) бөліп алып, оны сөздерге (анасы, дастарқанға, нан, қойды) ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.
  2. Өтілетін жаңа дыбысы бар «нан» сөзін бөліп алып, дыбыстық талдау жасау.

 

 

 

 

  1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Анасы дастарқанға нан қойды. Алан нанға май жағып жеді. Сүт ішті. Анасына таңғы ас үшін рақмет айтты».
  2. Әңгіме құрамындағы сөйлемдер санын анықтайды.
  3. «Анасы дастарқанға нан қойды» сөйлемінде неше сөз бар екендігін анықтайды.
  4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «нан» сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Сөзде бір дауысты болғандықтан, бұл сөз бір буынды екендігін анықтайды.
  5. «Нан» сөзіндегі «н» дыбысын «нан-н-н» деп, біраз созып айту арқылы анық естиді.
  6. «Н» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысады.
  7. Қарындаштардан «н» әрпін жасайды.

 

 

 

 

Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларға әріпті жасауда қажет болған жағдайда көмек беру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қарындаштар Сызба, оқулық

 

 

 

 

 

«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы

 

 

 
  Подпись: 84
 

 

 

 
  1. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.
  2. «Н» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.
  3. «Н» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.
  4. Қарындаштардан «н» әрпін жасау.
  5. «Дыбысты естиміз, әріпті көреміз және жазамыз» қорытынды пікірін тәжірибе жүзінде меңгеру.

 

(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

Оқылым.

  1. Мұғалімнің оқулықтың 24-бетінде берілген жаңа сөздер мен сөйлемдерді оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.
  2. «Н» дыбысының сөздегі орнымен (алдында, ортасында, соңында) танысу, оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.
  3. Сөйлемдерді буындап, тұтас оқу.

Алан, нан ал. Аруна, анар ал.

 

Жазылым

  1. Оқулықтағы «Н» әрпінің таңбалануына назар аудару.
  2. «Н» әрпін тақтаға жазып көрсету.
  3. «Н» әрпін ауада жазып көрсету.
  4. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып,

«бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

  1. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.
  2. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.
  3. «Менің алғашқы сөздігім» кітабынан

«науа», «ну», «нар», «анар», «Алан» сөздерінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.

 

Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды:

  1. Үзік сызықтарды бастырып жүргізу арқылы Н әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздерді жазады.
  2. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек-шартты белгілерді бояйды:

«жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс –

«Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!».

 

 

Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.

 

 

 

Мақтау, қолдау

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жазу дәптері

 

 

 
  Подпись: 85

 

 

 

Сабақтың соңы

(7 мин)

Бекіту және саралау

Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

  1. деңгей:

Дыбыс сызбасы қай сурет атауына сәйкес келетінін тап.

  1. деңгей:

«Н н» дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықта.

  1. деңгей:

Ат, айна, моншақ сөздерімен сөйлем құра.

 

Қорытынды: Үнтаспадан  мақалды тыңдату.

- «Ас атасы -  нан» мақалдың мағынасын қалай түсінесіңдер?

- Нан дастарқанға келу үшін кімдер қандай еңбек жасайды деп ойлайсыңдар?

 

Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды:

  1. деңгейдегі оқушылар дыбыс сызбасының қай сурет атауына сәйкес келетіндігін табады: айна.
  2. деңгейдегі оқушылар Н дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықтайды.
  3. деңгейдегі оқушылар ат, айна, моншақ

сөздерімен сөйлем құрайды.

 

  1. Оқушылар мақалды тыңдайды.
  2. «Менің алғашқы сөздігім» кітабынан

«ас» сөзінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.

  1. Мақалдың беретін мағынасын өз ойларымен білдіруге тырысады.

 

 

 

 

 

«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы

 

Әліппе. Үнтаспа.

«Атамұра», 2020

 

Рефлексия

Сабақта алған көңіл күйлерін смайликпен

көрсетеді.

 

Рефлексия

тақтайшасы

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 05.10.2021 16:55
Құрылған күні: 05.10.2021 16:55

Текст