"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Мәлік Ғабдуллин ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
  Коммунальное государственное учреждение  «Основная средняя школа села Малика Габдуллина  отдела образования по Зерендинскому району  управления образования Акмолинской области»

Біз әлеуметтік желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ

 

Бөлім:

Менің  туған өлкем

Педагогтің  аты-жөні

Тасмагамбетова Айнаш Кайрбаевна

Күні:05.12.22.

51-сабақ

Сынып: 2

Қатысушылар саны:4

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Лепті сөйлем

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау                                                                                                                                            2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою                                                                                                                     2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

Сабақтың мақсаты

 

Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.

Сөйлем түрлерін анықтап,тиісті тыныс белгісін қояды.

Лепті сөйлемдер құрап,жаза алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

 

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық жағымды ахуал орнату.

Кеудемізде күн күлсін,

Бізге шуақ нұр құйсын.

Мейірімді жан өзіңмен,

Көңілім жайнап құлпырсын!

-Олай болса жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық. Ал балалар, қазір қазақ тілі сабағы, сабаққа дайынбыз ба? Бүгінгі сабақ ерекше болайын деп тұр, өйткені бізге қонақтар келіпті. Олай болса бар білімімізді ортаға салайық.

Балалар сабақты бастамас бұрын, білетін ережелерді қайталап көрейік. Ол үшін «Мен бастайын, сен жалғастыр» ойынын ойнап көрейік. Мен сөйлемнің басын бастаймын, сендер аяқтайсыңдар.

  1. Сөйлем аяқталған (ойды білдіреді)
  2. Сөйлем сөзден (құралады)
  3. Сөйлемдегі сөздер (бөлек жазылады)
  4. Сөйлемнің бірінші сөзі (бас әріппен жазылады)
  5. Хабарлы сөйлемнен кейін ( нүкте қойылады)
  6. Сұраулы сөйлемнен кейін (сұрақ белгісі қойылады)                                                             (Сұраулы және хабарлы сөйлем ережелері сұралады)                                                                   Жақсы балалар, ережелерді білетіндерің белгілі болды. Олай болса тақтаға назар аударайық.

Жаңа сабақ

Сабақ мақсатын хабарлау.                                          Олай болса мына жұмбақты шешейік.     «Жұмбақ жасыру»                                                 Сен неге айғайлай бересің?                         Сөйлемге қандай мағына бересің?                  Жөн жосығыңды түсіндірші,                         Жазуда қандай жерде келесің ?                          Мен ылғи айғайлай бермеймін,                            Қуана да , күле де білемін.                                 Кейде өкініп, кейде ренжісем де,                                 Көбінесе көтеріңкі, көңілді жүремін,   Сөйлемдерге көтеріңкі дауыс беремін,     Сондай сөйлемдердің соңында келемін                   Қалай ойлайсыңдар, балалар, бұл қандай сөйлем?                                                                          Лепті сөйлем дегеніміз не екен? Ережесін шығарып көрейікші.                                                  Лепті сөйлем дегеніміз - адамның көңіл-күйін білдіреді, олар үнемі көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнен соң леп белгісі қойылады.Ал, осы лепті сөйлемге қандай мысал келтіруге болады?(Оқушылардың ойын тыңдау)                           

«Түсініп оқы»ҰЖ                                         Оқулықпен жұмыс .  1-жаттығу             

Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқып,тыныс белгілеріне назар аударады. 100 бетіндегі 1-тапсырмадағы өлеңді оқиық.

-Өлең не туралы?

-Табиғатқа нелер жатады?

-Бізді қоршаған орта не деп аталады?

-Жақсы балалар, енді өлеңге ат қояйықшы.

 

 

Ширату жаттығуларын жасайды.

 

 

 

 

Сабақ тақырыбын, мақсатын ашады.

 

Өлеңді дауыстап айтып, сәйкес қимыл жасайды.

Сөздердің мағынасын түсіндіреді.

-Ережені айтады.

 

 

 

-Сөйлемдерді толықтырады.

-Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

Жұмбақты шешеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ «Басбармақ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ширату жаттығуы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

Жұмбақ

Ереже

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

 

 

 

 Жеке тапсырма. Үлестірмелі тапсырманы орындау.

Сөйлемдердің соңына тиісті тыныс белгілерін қойып, жазыңдар.

(Бүгінгі күнді жазады.)

 

Сергіту сәті                                              

«Қыдырып қайтайық!»

 

 

 

5-жаттығу.102 бет.

Өзің екі-үш лепті сөйлем құрастырып жаз

Дескриптор:

-Лепті сөйлем құрап жаза алады.

 

  «Әрі оқу,әрі ойын»ойыны.

-Балалар,тақтаға назар аударамыз.Сендерге атаулары бар 3 сөмке берілген.Сөмкеге оқушылар қандай оқу құралдарын салады?

-Ендеше балалар,қарындаштарды тиісті сөмкеге орналастырайықшы.

-Сөйлем дегеніміз не?

-Сөйлемнің неше түрі бар?

-Бүгінгі сабақта қай түрімен таныстық?

Үлестірмелі тапсырмамен жұмыс жасайды.

 

Сергіту қимылдарын жасайды.

 

Ауызша

бағаланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылардың жұмысықол шапалақтау арқылы бағаланады.

Үлестірмелі парақшалар

 

Дәптер

 

 

 

 

Үнтаспа

«Қыдырып қайтайық!»

 

 

 

 

 

Оқулық,

дәптер

Сабақтың соңы

 

 

Кері байланыс

Үй тапсырмасы: 101 -бет  2-жаттығу.  ереже жаттау

«Білім қоржыны» кері байланыс:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс береді

Формативті бағалау.

    «Білім қоржыны»

парақ

шасы, стикер

Жаңартылған күні: 07.02.2023 16:56
Құрылған күні: 07.02.2023 16:56

Текст